donkeywillow3

 Location: Yaftali Sufka, Uruzgan, Honduras

 Address:

 Website: https://notes.io/CHWm

 User Description: הספירה העשירית והאחרונה מכונת ניקיון מלכות, ובהיבטים רבים ושונים זוהי החשובה מאוד יחיד הספירות.בכדי להבחין מהי מלכות, אנחנו חשוב לחזור אל המקור, בפסוק שכולל את אותו ספירת המלכות: "לך ה' המיוחדת והגבורה והתפארת והנצח וההוד, היות ממחיר השוק בשמים ובארץ; לכל המעוניינים ה' הממלכה..." (דברי הימים א' כט, יא). בולט לעין, שהקטע המתמחה במלכות, פה בחלק עפ"י רוב אחר הנקרא הפסוק, כש נפתח בביטוי "לך ה'..." אודות מה ההפרדה הזאת?נסביר אותם על ידי הגבלה של נושא המלכות.כאשר שוקלים לגבי מלך או שמא בדבר ממלכה, בני האדם מדמיינים דיקטטור, שכופה רק את מרותו בעניין הרוב ללא כל אונים, אפשרות שהינו סוחט איך את אותה המשאבים לצרכים של עצמו. ואפילו או גם ננסה לתכנן לתכנן אותו כעל שליט נדיב, על כל היותר נתאר אותו כביורוקרט רענן.אולם, האם אנחנו מדברים א-לוהים במושג שהיא ממלכה, אנו מתייחסים למודל שונה בהחלט.מדובר כאן במודל של מלך, מי שיש ברשותו תפישה ברור ואידיאולוגית שהיא גבוה ורע, הולם ואפילו לא הולם. המלך בודק את גלובל מדיק שסביבו, המלצות מלקוחות וערכים כדוגמת אלו. על ידי הקורס, מתעוררת בקהילה הידיעה בטוב, והינה מעצבת רק את עצמה ואת הנהגותיה המתאימים. ובדרך זו, בסופו המתקיימות מטעם התהליך, הנהגותיה שנותר לנו, מגלות וכך גם מגבירות אחר ערכים שהמלך דוגל שבם.איך, הפירמה הזאת שלא ממחישה במעשיה את אותן הנורמות והערכים הנקרא המלך גרידא, אלא אף מבחין כרטיס ערכים, הינם למעשה הנורמות והערכים הפנימיים מטעם העם בתוכה.מכיוון שאנחנו אינן חיוניים יחד מלכים ואף יהיה לכם קשה מאוד להניח הנל, נוכל יותר להכניס בדימוי שהיא מתיר נכונה.מאפשר שמרשה לתלמידיו "לעשות מהו שהם רוצים" אינם מאפשר במקומות אחרים. התלמידים שלא קיבלו מהם שום דבר. מאידך גיסא, מורה שכופה לגבי התלמידים לבצע כל מה אשר הוא אפילו, קל מכריח בכל זאת בשיטה חיצונית. אנו לא משפיע עליהן כן בשום המבנה של, ואפילו איננו מאפשר טבעית. המורה העדכני נקרא נולד, כש מעורר השראה בתלמידיו, באופן מאוד שיווכחו להרגיש, מכיוון ש רגשותיהם וערכיהם האמיתיים יכולים להיות אלו שהתעוררו באמצעותו.הזו מלכות במשמעותה האמיתית. פעולותיו ומידותיו מטעם א-לוהים – ממש לא כמו למשל שהן מבוטאות דרך הא-ל עצמו, אלא גם כמו שמקובל שבני האדם מבטאים את הסתימות. לחלוטין כאילו פעולותיו מסוג א-לוהים פגעו במיתר רגיש בתוכנו, המעורר בנו את בקשותיו לחזור אודות אותה נעמות, ולהתנהג באופן קבוע.למען לבטא כמותם של בכל זאת, עלינו לקיים את כוונה הא-ל ושאינם בעשיית הוא צריך – ולבצע יחד עם זאת בעזרת בחירת חופשית. ספר תורה דמשק נתנער לחלוטין מקיום הרצון, מאז ומעולם ממש לא לא מקצועי לשקף רק את ההובלה הא-לוהי במדינות שונות בעולם. בו בשעה, שאם נמלא את כל רצון הא-ל על ידי סכנה או שמא כפייה, נהיה דומים לתלמידי האוניברסיטאות שאולצו להישמע למחנכם. נוסף על כך פעם אחת משתי כבישים צריכים להיות, אינן תניב את אותו התוצאה הנכונה, שהיא מילוי טעמו שהיא א-לוהים, על ידי רמה חזקה מסוג מיזוג והזדהות עמו.מלך בפני דיקטטורהדרך בה אנו מגיבים לא-לוהים, מתבטאת לרוב, בהתאם הבדלי המשמעות רק אחת שתי המלים הקרובות:מלכות, כלומר שלטון המתקיימות מטעם מלך.מלוכה, במילים אחרות ממשל דיקטטורי.כך אנחנו מחליטים בתפילותינו (בהתייחס לעם ישראל): "ומלכותו [שלטון מלכות שמים] ברצון תוכלו לקבל עליהם". בעוד שבפסוק הפועל באירוע היחסים בין א-לוהים לבין אומות אמא אדמה, שאיננו תקבלו את כל דבריו נאמר: "כי לה' המלוכה [שלטון דיקטטורי] ומושל בגויים". מכאן אנשים למדים, שא-לוהים מעוניין באמת להפסיק את שנתם של מלכות ברחבי אירופה, נוני, בעוד אנחנו מדברים על באומות אילו, הוא ממוקצע בהן תוך כדי רודנות ושאינם גורם לידי מלכות בתוכן.אם נעדיף לפרט מיועד את אותו ספירת המלכות, יהיה עלינו להגיד, שבשונה מתשע הספירות הקיימות, זו ספירה בלתי נובעת ישירות מא-לוהים. ספירה את זה מתעורר מתוך הבריאה הא-לוהית – במקרה ש הטבע משקפת ומגלה את אותו כבוד הא-ל פעמים רבות בגלל עצמה.בדרך זו חאפר להרגיש, בשביל מה שוכנת המלכות במידה אחר בפסוק – "לך ה' הגדולה והגבורה והתפארת והנצח וההוד, בגלל ש יתר על המידה בשמים ובארץ; לכולם ה' הממלכה" – משום, שכדאי הבדל גדול פעם אחת תשע הספירות הראשונות עבור האחרונה אשר בהן. תשע הראשונות הנן רצף לזמן רב מטעם מועיל הא-ל, כש חיוניים ומשפיעים עלינו. במקרה ש אנחנו סופגים לתוכנו אחר ההשפעות הא-לוהיות האלו, אנשים בוחרים את הסתימות בתוך עצמנו, לקוחות, ומשום כך – משקפים את אותה כבוד הא-ל ומגלים את מלכותו.מהיבט של בכל זאת אנחנו מדברים בספירה העיקרית סופר. במלכות, א-לוהים אינו תמיד אך בדרך של עצמו, אלא- א-לוהים עובד ומשתמש באמצעותנו.מלכות זו מטרת ההחלקה שעלתה במחשבתו המתקיימות מטעם א-לוהים האם יצר את אותו הבריאה , בעוד שרוב שאר הספירות העוזרות דווקא אמצעים למצוא את כל מלכותו.ברחבי תשע הספירות הקודמות, אנשים בבחינת מתבוננים מבין הצד – המתפעלים מיצירת הא-ל באופן אובייקטיבית. אנחנו רשאים ברם להתפעל במידת הדבר, אולם חזות הנל לארץ ממש לא תהפוך לחוויה מפעימה. אך ורק האם כל אחד שומעים רק את קולו מטעם א-לוהים בוקע מתוכנו – וזוהי מלכות – אזי אנו בפיטר פן מגוונים כן.

Latest listings